Nu är den min!

Idag har jag haft en heldag med fotografisk bild i skolan. Vi har gjort lådkameror, dock hann vi inte ta några kort. Lisa och jag gjorde en låda tillsammans, och den blev faktiskt riktigt snygg. En sådan som man skulle vilja ha på rummet :) Sedan pratade vi lite om fotograferings historia, det var lite jobbigt faktiskt. Men jag ska inte klaga :) När vi gjort det gick vi igenom lite om porträtt fotografering och sedan drog vi och kollade på en utställning.

 När det var klart drog bästa Lisa och jag ned på stan, och jag köpte Kenzas väska! :D Så nu är jag en väldigt glad tjej!


Lisas och min lådkamera


min Kenza väska :)


» lisa

det är underbart att ha en så bra vän som dig<3

2009-08-29 // 12:35:59

Vad kostade den? :) Väldigt fin... :D

2009-09-01 // 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback