Vind i håret..

Nu sitter jag ute på balkongen i den härliga hamocken. Jag vaknade för en stund sen och mitt rum var som  en bastu så satt mig här ute litet tag. Det blåser, men det är bara skönt. Nästan så jag får Carola vindar i håret. Snart ska jag gå in och göra iordning en macka och en kopp te. Jag har blivit helt beroende av ett te vi har med Rabarber och grädd smak :) Sen måste man även ha i lite honung, eftersom min hals fortfarande inte mår 100 % bra.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det visar sig helt enkelt. Just nu skiner i alla fall solen, så får se om jag hinner sola lite. Dock börjar det bli mer och mer molnigt på himmelen.


Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en korsett i samarbete med till henne.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-korsett.html



Vad gärna med :)

2009-08-03 // 12:29:06

Fin blogg besök gärna min :)

2009-08-03 // 14:36:21

Hejsan, allt bra med dig?



visste du att det pågår en tävling där du har chansen att vinna en jättesöt rosa minidator från Acer. För mer information läs det i bloggen! Hoppas du får en underbar dag!

2009-08-03 // 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback