12 december - 09

Igår blev det inget bloggande, men kände verkligen inte för det.. Gör inte det idag heller, men gör det ändå. Igår var David och jag på hockey, och sedan blev det snabbt att åka hem för att se lite av Idol och sedan Cirkus Möller. Visade sig även sen att Erik vann, det sa jag redan från början. Jag kände verkligen på mig att Erik skulle vinna, för en sådan bra röst har någon aldrig haft i idol!

Idag vaknade jag ungefär 8.30 och då började jag läsa min engelskabok, och läste till klockan 13.00. Nu har jag alltså läst klart den och jag har nyss blivit klar med bokrecensionen så den är inskickad. Känns fruktansvärt skönt! Fast jag har det värsta kvar, italienskaprov på måndag. Jag blir nästan tårögd nu när jag tänker på det, för första gången kan jag säga, jag HATAR italienska. Det finns inget värre, och jag kan ingenting. Hur mycket man än försöker, så fastnar ingenting. Tycker även att det var lite dåligt att vi fick reda på så sent att vi har prov, nej för jag har ju inga andra läxor att göra? På tisdag måste jag även prata på engelska för klassen i två minuter om något valfritt. Det är redan spikat vad jag ska prata om, men jag måste förbereda mig, eftersom engelska inte är mitt starkaste ämne.

Nej nu ska jag sluta klaga och försöka få in alla 25 repetitionsmeningar i skallen, LYCKA TILL!


MASSA grammatik också..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback