17 december - 09

Idag hade vi matte i skolan, eller matte kan jag inte precis säga! Vi körde lite julmusik tävlingar. Jag var discjokey ;) haha. Sedan var det hål och sist men inte minst företagsekonomi (<3).. haha. Sedan slutade vi och då hämtade mamma mig på skolan, vi gick och kikade i lite affärer. Jag hitta ett jättesnyggt armband, men köpte inte. Lär nog ångra mig rejält!

När vi kom hem så tittade jag lite på tv och åt lite mat. Sedan körde jag igång med städning av rummet. Det är dock inte klart än, så imorgon får ni se en före- och efter bild. haha.

Imorgon är det SISTA dagen innan jullovet och det är inga lektioner imorgon. Först ska klassen samlas och sedan blir det en konsert i aulan, sedan BYE BYE! Får se om jag drar hem direkt efter, eller om det blir något annat. Kanske bowling? hahaha. Senare blir det i alla fall sjukan för min del!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback