3 december - 09

Nu sitter jag här och lyssnar på lite julmusik, mysigt! Imorse var det tungt att gå till skolan, men det var nog för att jag kom i säng ganska sent igår eftersom vi kom hem 23.30 från Falun. Jag somnade nästan på bussen för ögonen började dra ihop sig mer och mer.. haha. Väl i skolan så hade vi matte, kom till det vanliga klassrummet, och där hade tydligen fönstret stått öppet hela natten, då kan ni tänka hur det var när man öppnade dörren? Det var som en vägg som slog emot.. Tack och lov fick vi vara i ett annat rum! haha. Dock gick det sådär ändå, riktigt jobbigt med matte när man är så trött att man håller på att somna hela tiden..

Sedan hade vi vår håltimme och då blev det att dricka te och bara prata.. Företagsekonomin fick vi framflyttad 45 min, så vi fick sluta 13.30. Lisa och jag redovisade om en artikel, och det gick väl bra. haha.

När vi slutat gick vi ned på stan lite, vi kikade på bilderna från Sune & Doris. Jag säger bara en sak, blä! Jag såg hemsk ut på alla bilderna.. haha. Lisa beställde i alla fall ett av dom, men det förstår jag. För det var bara jag som såg ut som  hej kom och hjälp mig :) haha. Men man får väl bjuda på det helt enkelt ;)

Jag har nyss tittat på filmen "Kärlek på is". Namnet stämmer verkligen in, och den var hur bra som helst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback