Fredag i Stockholm..

I fredags gick bussen 08.25 till Stockholm. Jag hann köpa lite godis på ica innan, och det var tur. För det är jobbigt att sitta på bussen utan att ha något att äta. haha. Vi kom fram till Stockholm ungefär 11.20. Vi köpte tunnelbanekort och sedan åkte vi till Kista där vårat hotell låg. Vi plockade upp våra väskor och sedan gick vi ned och tittade lite i gallerian. Lisa och jag bodde på den 11 våningen och om vi tog hissen till den 3 våningen, var vi i gallerian med 180 butiker och restauranger.

När vi hade gått litet tag gick vi och köpte lite godis och en varsin dricka till efter konserten. Vi tog tunnelbanan till Globen, eller blev inte precis Globen. Skulle blivit det, men tåget kom inte så vi fick ta ett annat. Vi hann i alla fall fram i tid och vi fick stå och köa i ungefär 20 minuter ändå. När vi väl var inne gick vi till våra platser, hur bra som helst! Dock blev jag lite höjdrädd för det var så brant. Först var det September som uppträdde som ett förband, och det var också riktigt bra! När hon var klar fick vi vänta ungefär 1 timme och sedan körde Backstreet Boys igång. När konserten var slut hade varken Lisa och jag röst, men det var värt det! För det var helt sjukt bra..

Vi snabbade oss till tunnelbanan och det var det proppat med folk, men vi kom precis med. Nästan så Lisa inte fick plats, men det gick! :) När vi kom till hotellet gick vi upp och tittade på tv, åt godis och drack dricka! Mysig dag helt klart! :)


gallerian precis under fönstret.


Jättefin solnedgång utanför fönstret


Världens mest praktiska godispåsar!


Bjuder på en bild på mig! (cola i glaset!)


Hovet


September


Backstreet boys! <3



Finaste tjejen:)!

2009-12-07 // 20:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback