Otursdag eller?

Jobbade även idag, börjar bli van nu med att gå upp tidigt.. Började inte så bra, Boman slog ut hela träoljan på golvet. Då var vi tvungna att skura golvet med maskinen. Hoffman fick fylla på vattnet och han tappade vattenslangen och fick allt på sig. Sedan gick det bra ett tag, men sedan fastnade Amanda i nätet på något konstigt sätt så någonting åkte av på maskinen.. Vi hade TUR att en från kommunen precis kom dit, så han lagade den. Sedan kunde vi skura klart golvet.

Då var det dags att olja in alla 12 bänkar som fanns ute. Vi lyfte in dem i hallen ifall att de skulle börja regna. Det gick bra från början, men sedan skulle Amanda och jag välta ett. Då fick jag det på mig rätt under hakan. Kunde knappt röra på munnen. Efter det fick vi sluta för dagen, alltså när alla bänkar var klara. Nu när jag kom hem började jag bli yr och få riktigt ont i huvudet och även lite illamående. Så vem vet, har jag dragit på mig en liten hjärnskakning?

Nu har även företaget som ska frakta hit min dator ringt. Imorgon förmiddag kommer jag få den. Dock jobbar jag just då. Men pappsen får ta emot den och jag kommer längta ihjäl mig tills jag kommer hem.. Bättre sent än aldrig som man säger! :D Kommer i alla fall trampa som aldrig förr på cykeln!


» ida

Sv: Jag lägger till dig direkt då? :) Förresten, kolla gärna in min tävling. Dom första vinner en länkning i minst en vecka.

2009-07-14 // 18:03:25

Mysig blogg! :)

2009-07-14 // 18:05:32

hej hej, såg dig på bloglovin, lägga till varandra?:)

2009-07-14 // 18:08:15

Tack så mycket! :)

2009-07-14 // 18:20:59
» elin

fin header!

2009-07-14 // 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback