Prisvärd bikini!

För några dagar sedan skrev jag att jag köpt mig en ny bikini, tänkte tipsa om den här.



Den är verkligen jätte bekväm och i alla fall jag tycker den är jättesnygg. Det som är så bra  är att både överdelen och nederdelen har fått nedsatta priser.

Nederdelen: Från början kostade den 129 kr men nu kostar den 59,50 kr :)
Överdelen: Från början kostade den 129 kr men nu kostar den 59,50 kr :)

Denna bikini finns att köpa här eller i någon Lindex butik. Kan dock inte garantera att rätt strl finns kvar.

Jag ångrar nästan att jag inte köpte en till som ett extra ombyte, för den är verkligen prisvärd.


Snygg:)

2009-07-23 // 22:09:00

hej!

Besök gärna vår nya tvilling blogg: www.nattievikkie.blogg.se

vi bloggar om allt möjlig. från hur det är att vara tvilling till vad vi gör och mycket mer!

Hoppas vi hörs i vår blogg! :)

kramar

2009-07-23 // 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback