Vinn en Blinc Heated Lash Curler



"En tävling pågår i hollywooddivans blogg, där kan du vinna en elektrisk ögonfransböjare från Blinc.
Jag är med och tävlar! Om det blir fler än 20st som är med och tävlar drar hon även en till vinnare som vinner en Mascara från Blinc. Gå in på hennes blogg för att vara med och tävla "www.hollywooddivan.blogspot.com"


Vill du ge din lilla blogg en chans att synas? En ny idé har växt fram med ett BlogLovin sammarbete mellan de små bloggarna. Gå in på min blogg, följ mig med BlogLovin och släng en kommentar, så kommer jag att följa er.



Gör sedan andra bloggar uppmärksamma på detta - följ dem så att de följer dig. Du får inte bara sidvisningar och klättrar på topplistorna, du får också fler bevakare via BlogLovin och klättrar upp på deras egen lista!

Majimo

2009-07-11 // 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback