bärbar dator?



Jag har länge önskat och varit avundsjuk på alla som haft en egen bärbar dator. Nu efter mitt sommarjobb ska även den drömmen slå i uppfyllelse för mig. Förra sommaren blev det en systemkamera och en TV. Min fråga är, vet ni någon bärbar dator som är bra och som ni kan tipsa om? Jag önskar att jag kunde ha en stationär, men tyvärr räcker inte mitt rum till. På bilden ovan har jag en Vivianne Tam laptop. Det är en minidator, och jag vet inte om det är bra eller dåligt? Ge mig gärna tips :)


» karin

din blogg verkar bra, jag ska följa den en bit framöver! dock tipsar jag dig om en större bärbar dator. Den är till mer nytta:) good luck

2009-06-20 // 00:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback