19 november - 09

Nu sitter jag här och hostar.. Himla jobbigt ,jag tror det beror på vädret! När det är fuktigt ute blir min andning ännu mer konstig och jag hostar slem.. Vet att det låter äckligt, men det är så!

Idag hade vi matte och företagsekonomi i skolan, på matten blev det mest repetition, för snart är det faktiskt dags för nationella prov.. Men det känner jag inte av än, känner mig faktiskt ganska lugn. Matten har gått bättre än vad jag har trott! När matten var klar hade vi den sjukt dryga håltimmen. Det blev mest kortspel och som vanligt var jag sämst! hahaha. Sedan hade vi företagsekonomi och efter det slutade vi! :)



» Cissi

Hej!

Jag undrar bara om du skulle vilja hjälpa mig att rösta fram min designade klänning på http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=1781

Mer info hittar du på min blogg.



Om du inte gillar att jag gör reklam, så ber ja så mycket om ursäkt.



Kram/Cissi

2009-11-19 // 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback