2 november - 09

Nu sitter jag här och tar det lugnt, tittade nyss på filmen Chasing Liberty. Den var faktiskt riktigt bra! Tycker du som jag om romantiska filmer med lyckligt slut, då måste nästan denna ses!

Idag hade vi Svenska, företagsekonomi, italienska och matte i skolan.. Riktigt sega lektioner lär jag säga! Sedan blir det inte bättre när man går i klassen. Från början tänkte jag, shit det här blir riktigt bra. Men nej, Det här är den absolut sämsta klass jag någonsin gått i! Dagarna är hemska och jag bara längtar hem..Idag var jag så himla glad när matten var slut, äntligen fick jag åka hem och ta det lugnt. Tyvärr var det vägarbete så kom hem 20 min senare än vad jag brukar. Så himla jobbigt! Men men, ska väl inte klaga antar jag..



» lisa

jo, klaga ska man:O!<3<3<33<3 men det är bra att du finns sötnos;)

2009-11-03 // 14:28:28

Jajamän Lisa, du har alldeles rätt;), bra att Linnea finns, hon är bäst<3

2009-11-03 // 15:12:06

Håller inte med.. jag är bäst

2009-11-04 // 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback