20 november - 09

Nu har en till vecka gått i skolan och nu börjar jag känna paniken, hjälp jag har så himla mycket jag måste göra klart.. Idag har jag haft foto som vanligt på fredagar. Lisa och jag började med att fota med lådkamera, och det gick som förra gången. Käpprätt åt skogen ;) När vi hade försökt några gånger och ingenting syntes på fotopapperet så insåg vi att det var något fel på framkallningsvätskan, (haha!) så vi blandade ny och sedan gick det bra, halva fotot blev med.. Men det är i alla fall bättre än inget! haha

När vi gjort det så gjorde vi iordning ett fotogram, och då fick vi använda vår egen fantasi. Jag blev faktiskt skapligt nöjd med min bild, för på något sätt lyckades jag få en ram runt? haha. Ingen aning om hur jag gjorde, måste vara magi!

Lisa och jag bestämde oss för att gå hem efter det, ja så fritt har vi det. Vi får gå hem när vi vill, bara vi gör klart några uppgifter vi fått. Det är både bra och dåligt, det dåliga är att man skjuter upp allt, det bra är att man kommer hem tidigt.

Vi gick i alla fall ned på stan och tittade lite, jag köpte mig en klänning på Åhléns. Jag är helnöjd med den, verkligen en klänning i min smak! :) Får se om det kanske kommer in en bild på den här!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback