22 november - 09

Nu sitter jag här och kollar på Gossip, eller det är reklam för tillfället. När jag satt och åt fick jag panik, jag såg att klockan var 19.01. Jag har för första gången i hela mitt liv missat 1 minut av Gossip Girl!

Jag kom hem ungefär 18.30 från bion, och jag har bara en sak att säga.. WOW! Filmen förtrollade mig verkligen! Jag tycker nog den var bättre än första filmen, fast det är svårt att säga.. För den första är också WOW!

Sen ska ni bara få veta en sak, det var nästan så man dregglade när man såg Jacob (Taylor Lautner).. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska åka till Amerika och inte åka hem förrän jag varit på en dejt med han! :) haha. mums!



» Robin

han tayler lautner tränar de jag tränar eller så träna han de bara när han va mindre , han e sjukt duktig iallafall, gillar han för han e grym :).

2010-02-24 // 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback