28 november - 09

Nu håller jag på och städar lite smått, men det går faktiskt sådär. Lite drygt när man har feber, men jag orkar inte bara ligga ned. Jag har fått upp en gran lampa på hyllan i alla fall! Den är vit och står mot den svarta väggen, passar riktigt bra..

Haha, jag såg att jag hade fått en skön kommentar på mitt förra inlägg..

"följ med till kina restaurangen istället då, inte konstigt att du mår dåligt och ser ut som ett spöke och benrangel då du inte äter kvinna.."

Då kan jag säga såhär, har du tagit vaccinet kanske? Jag blev att må dåligt av det, och jag skrev om Kinarestaurangen, jag följde inte med för att jag ätit en timme tidigare. Så jag åt igår, och jag äter varje dag. En till fråga, vart nånstans är jag ett benrangel? haha. Om du tycker det ser ut som det så borde du fixa synen. Jag är absolut inget benrangel! Jag tycker det bara är så kul att vem du nu är sitter här och klagar på mig, sen vågar du inte ens stå för vilken du är :) haha. Du kan få fortsätta precis hur mycket du vill, jag skrattar bara åt dina patetiska försök att trycka ner mig :D



och det roliga är att du verkar tycka om att bli kallad för benrangel men kör ändå på att tala om att du inte är det för att folk ska säga emot dig och berätta hur smal du är?! smartass

2009-11-28 // 18:36:51
» thea

sv: åh tack så mycket, och detsamma! :)

2009-11-28 // 18:53:04

stämmer, sluta att säg att du inte är för smal, du vet själv att du är ungerviktig

2009-11-29 // 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback