4 november - 09

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, och fryser. Antingen är huset som en igloo eller så är det nå fel på mig!

Idag åkte jag till skolan, bussen gick som vanligt 07.35. Har aldrig någonsin varit så trött som idag, satt mig och var påväg att somna direkt. Men jag höll mig ända till skolan, stolt över det! När jag kom dit var engelskan inställd, och italienskan kunde göras hemma. Blev inte så speciellt glad när jag hörde det, jag kunde ha varit hemma och sovit! Jag gick i alla fall ned till busstationen själv, för Becca skulle till sin mormor och morfar, och Lisa skulle vara kvar och ha spanska.

Precis när jag gick började det snöa mer och mer och jag hade det rätt i ansiktet. Men det var första snön, och det var ju lite kul. Bättre än regn!

Jag somnade på bussen på vägen hem och jag måste tacka Lisa för att hon skrev sms till mig. För annars skulle jag sovit över och vaknat vid stationen. Så tack Lisa :) När jag kom hem la jag mig på soffan och tittade på film, fast missade slutet, för då sov jag. haha

Vaknade för ungefär 2 timmar sen!





» Cissi

Jätte fin blogg...=)

2009-11-04 // 22:05:40
» Cissi

Lunget =)



Fixar du själv?

2009-11-04 // 22:20:38
» Cissi

Då e du duktig =)

hehe nae ja e ju inte så begåvad så ja kan det..det är en som hjälpt mig med denna...

2009-11-04 // 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback