Första advent!

Nu sitter jag här och njuter lite.. Det är helt sjukt att det är första advent idag. Lite mer än 4 veckor till jul, men det går så himla snabbt nu. December är även den mysigaste månaden! Dock hade det varit bättre om det låg lite snö på marken nu, då hade man nästan fått lite julfeelings. Men just när jag skrev det där kom en domherre och satt sig i trädet här utanför mitt fönster. Man brukar ju säga att när domherrarna kommer så är snön påväg, och så har det faktiskt varit varje gång jag sett en domherre. Får se om det stämmer iår också! Så nu chansar jag på att det kommer snö i veckan..

Om en timme kommer farfar hit och äter lite mat, och det får faktiskt bli min frukost. haha. Då ska vi även tända första ljuset i adventsljusstaken. Gud va mysigt!

Senare idag blir det att titta lite på julskyltningen!


Idag får det bli en dagens frilla! haha


» malin

sV . tack :) haft en bra dag?

2009-11-29 // 12:25:05
» malin

Sv. jo då, än så länge iaf :)

2009-11-29 // 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback