Hur äter du tacos?

Idag har jag ätit tacos och då blev jag att tänka lite på att alla äter tacos på olika sätt.

Hur äter ni era tacos? :) hårda/mjuka bröd? chips? något som man absolut inte kan vara utan när man äter?

Skulle vara jättekul om så många som möjligt kan svara på detta, för då kan man se hur olika alla äter.. Och det är ju riktigt kul! haha. enligt mig ;)





Tacos är hur gott som helst :) Tidigare åt jag bara med hårda bröd. Men nu äter jag väldigt ofta med mjuka bröd istället. Jag brukar inte ha så väldigt mycket tillbehör. Det som är viktigast är köttfärsen osten såsen och hackad lök. Sen kan jag ha hackad paprika, gurka, majs, sallad eller något annat gott till ibland. Gräddfil och sånt där kladd gillar jag inte.. Stark sås och stark köttfärs ska det vara.

2009-11-20 // 22:26:54
» Julia

jag äter alltid med mjukt bröd till :), när man var liten så åt vi alltid hårt bröd. En sak som hela min familj äter till tacosen är bananskivor, det är huur gott som helst! låter inte som att det passar ihop, men det är nästan höjd punkten tkr jag ;)

2010-09-05 // 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback