Största kändisen i Stockholm?

Igår när Lisa och jag gick på stan så började vi prata om att vi skulle in på NK för då kanske vi skulle träffa en kändis. Vet ni vilken den absolut första vi tänkte på var? Jo, det var Blondinbella.. Jag kunde verkligen inte komma på någon annan "kändis" jag skulle vilja träffa..

När jag kom hem började jag fundera på varför just Blondinbella?!

Det finns så himla många människor som ser henne som en dålig människa, för att hon bloggar. Jag kan ärligt säga att i början när jag inte brydde mig om bloggar så tänkte jag bara att hon var en tjej som fick allt hon pekade på.. Men när jag väl började läsa hennes blogg så insåg jag att så var verkligen inte fallet.

Jag kan ärligt säga att Bella är som en förebild för mig, just för att hon jobbar med självförtroende och sådant. Men jag är helt säker på att jag inte är ensam om att ha henne som förebild!

Sedan blir jag så jäkla trött på att andra bloggare ska hoppa på henne, jag nämner inga namn här för det är de inte ens värda! Bella står för vem hon är, och hon jobbar hårdare än alla andra tror. Innerst inne tror jag att dessa människor är  hur avundsjuka som helst på Bella. Hon bryr sig om sina läsare och är omtyckt.

Jag tror faktiskt det är så att från början fick hennes blogg en stämpel, för först när hon bloggade var hon en osäker tjej. Hon har haft problem som är väldigt vanliga nu för tiden, så som ätstörningar. Jag tycker det är starkt att berätta om allt så andra tjejer kan få hjälp! Det visar att ingenting är omöjligt och att man ska vara stolt över sig själv!

Nu är det inte så att jag tvingar er att läsa hennes blogg, men jag tycker ni borde ge det en chans. Tjejen är verkligen vettig och hennes blogg är verkligen underhållande. Enligt mig den bästa i Sverige!

För att ta er till hennes blogg så tryck här!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback