Svar på kommentar..

"och det roliga är att du verkar tycka om att bli kallad för benrangel men kör ändå på att tala om att du inte är det för att folk ska säga emot dig och berätta hur smal du är?! smartass"

Haha, du kanske inte vet vad ett benrangel är? Ett benrangel är gjort av endast skelett och hud. Jag har mer än så på min kropp, jag tycker varken jag är tjock eller smal. Jag är något mitt emellan där. Grejen är den, jag struntar i om någon kallar mig benrangel, någon som inte kan stå för vem den är.. Det betyder bara att personen som sitter skäms över sig själv. Kan du inte skriva din msn till mig, så tar vi ett snack där istället. Då visar det sig om du är en sån tuffing som du tror :)

Jag la in en bild på en tjej här som jag tycker är ett benrangel. Men jag undervärderar verkligen inte tjejer som ser ut som på bilden, men det är bara min åsikt om hur ett benrangel är. Därför undrar jag nu hur alla andra läsare ser på detta? Vad är ett benrangel enligt er?

 



» malin

söt blogg :)

2009-11-29 // 02:19:16

du tar inte åt dig men ändå gör du ett inlägg för varenda anonyma kommentar som görs. Det är ju en underhållande blogg iallafall :)

2009-11-29 // 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback