1 oktober - 09

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, tänk vad tråkigt livet skulle vara utan det! Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Idag började vi med matte i skolan, sedan hade vi prov på företagsekonomin. Det kändes faktiskt riktigt bra, var bara en fråga jag inte kunde. När det var klart gick Becca, Emilia och jag och satt oss utanför klassrummet där vi skulle fotograferas. Vi hade turen att fotografen öppnade dörren direkt och sedan fick vi förtur på att ta enskilda kort. Härligt! Dock blev det nog inte alls bra, inte klassfotot heller.. haha. Var glad att jag  klarade av att stå på bänken utan att ramla. haha

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men ikväll blir det IDOL! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback