10 september - 09

Sitter i vardagsrummet och gör massa geografi frågor. Josefine berättade för mig att hon ska ha boken, så jag känner mig ganska stressad. Men ska i alla fall göra klart frågorna idag, hade gjort till fråga 14 och nu är jag på fråga 25. Nu kan jag faktiskt säga att jag varit duktig tjej idag! Har snart "pluggat" i tre timmar.. Det kommer kännas hur bra som helst när jag är klar, helt underbart faktiskt. Då har jag bara ett italienskaprov att plugga till, sen är det inte så mycket. Inte än, kanske jag ska säga.

Ikväll blir det Idol för min del, hoppas det är några fler som bjuder på sig själva i dagens program.


geografiboken och världens snyggaste tröja. I´m lovin' it!


fin blogg! (: /lillisenlindan.blogg.se

2009-09-10 // 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback