14 september - 09

Sitter just nu i min soffa och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det rester för jag pallar inget annat. Det känns som att tredje världskriget pågår i mitt huvud och jag känner mig alldeles kallsvettig..

Idag fick Lisa och jag gå från företagsekonomi för att gå ned till Åhlens och fråga massa frågor. Vi gick först dit men då berättade en i personalen att den ansvarige var på möte och att vi skulle återkomma. Vi gick därifrån och tänkte att vi kanske kunde ta något annat företag eftersom vi inte hade så mycket tid. Vi gick till Life men där fick vi inte alls svar på våra frågor!

Därför gick vi in på Hemköp för att hitta något att äta. När vi stod och kollade på olika smörgåsar kom det en tant fram och börja prata. Hon var helt sjukt dryg! Vi blev aldrig av med henne.. Eller jo, efter kanske 10 min. Jag köpte i alla fall en macka, den var inte speciellt god men det var min lunch. Vi gick sedan tillbaka till Åhlens och då fick vi prata med den anvarige. Intervjun gick hur bra som helst och vi fick även en Åhlens "historiebok".

När vi var påväg tillbaka till skolan såg vi Ulrika som är med i Ensam mamma söker. Lisa tyckte vi skulle fråga om autograf, haha. Men vi skippade det!

Vi kom till skolan 12.25 och 12.45 skulle jag ha italienskaprov. Var inte speciellt taggad och jag mådde skit, så får se om mitt första IG kommer nu?

Pappa fick komma och hämta mig i Ludvika, först drog vi till Rusta och han köpte duschkräm och även ett balsam till mig. Sedan drog vi till Willys och jag fick min älskade laktosfria fil! haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback