21 september - 09

Sitter just nu och bara tar det lugnt, börjar få huvudvärk igen. Men det är en värdslig sak! Idag skulle vi haft en redovisning på svenskan om de olika epokerna, men gick inte så bra eftersom hela datasystemet låst sig. Kunde TYVÄRR inte skriva ut något då.. Men Lisa och jag redovisade på företagsekonomin om Åhléns. Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, jag var glad att jag klarade av att hålla i papperet!
Men vi fick i alla fall allt sagt som vi skulle.

Funderar om jag ska göra lite engelska nu, den ska vara klar till onsdag i alla fall. På något sätt känner jag inte för att plugga nu..



det gick bra:) och du är vacker<3

2009-09-21 // 17:58:54

Hej hej :)

Tack för att ni vill vara med och tävla. Det är större chans att vinna om ni länkar till mig eller lägger till mig på bloglovin. Så kommer jag sen att slumpa ut en vinnare..

Kommentera inlägget som länken där nere går till att ni är med och skicka länk om ni har länkat mig eller lagt till på bloglovin. Lycka till!



http://johannalicious.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment

2009-09-21 // 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback