28 september - 09

Idag åkte jag med upp till Grängesberg för David skulle köra halkbana. Hade flottigt hår och var osminkad, men som sagt, det var i Grängesberg. Finns knappt folk där, så kände att jag kunde åka helt ofixad. haha. Mamma och jag åkte i alla fall till Ica och där fick jag en dricka och en kexchoklad. Det var tur att jag hade det, för sedan satt vi och tittade när David och två andra körde. Det var underhållande, men tog lång tid.

Nu har jag precis skalat potatis till en potatisgratäng. Som vanligt lyckades jag skära mig i fingret. Om ni inte tror mig kan ni använda Becca som vittne. haha. Kan ju berätta vad jag menar..

Jag har alltid varit en träslöjdstjej, tycker absolut inte om att sy. Men i alla fall, jag hade en träslöjdslektion och vi satt och fixade mönster på våra lådor. Jag tänkte inte efter och tryckte till på fingret, fick ett litet hack och det började blöda. Tänkte inte mer på det, utan satt på ett plåster. Jag fortsatte och helt plötsligt gjorde jag precis likadant igen på samma finger, fast ovanför plåstret. Så jag fick helt enkelt sätta på ett till.
När jag kom hem samma dag skulle jag göra en fruktsallad och då skar jag mig i ett annat finger. haha.

Föresten, nu har jag skrivit 300 inlägg här i bloggen, och fler ska det bli! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback