3 september - 09

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på Top Model :)  Gud vad jag älskar det programmet! Sitter även och äter en nektarin, gott! Mina vindruvor är slut nu, så får helt enkelt vara utan dem nu.

Idag blev det en dryg dag i skolan, först hade vi matte till 10.00 och sedan hade vi håltimme till 12.45. Men Becca, Lisa och jag fixade massa grejor under tiden. Först gick vi till syv-center för att prata om olika högskolor efter gymnasiet. Jag pratade med henne om vad man skulle läsa in för speciella kurser för att komma in på journalistprogrammet sen. Fick en hel del hjälp och nu måste jag själv gå ut på arbetsförmedlingen för att kolla lite. Finns ju just det programmet i ganska många städer! Men det här kommer nog bli bra, hoppas jag :)

När vi hade pratat klart gick vi vidare för att hämta våra busskort, dock hade Lars glömt att hämta dem, fast han skrivit upp det. Så vi fick gå med han ned till receptionen. Sedan hann vi även låna en bok till svenskan, trist. Men tyvärr måste vi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback