Jag hatar geografi..

Sitter fortfarande med den jäkla geografin.. Blir så jäkla lack på den, så det är helt sjukt! Har varit på samma fråga i flera timmar nu. Fick hjälp med en fråga, men nu är det en svår kvar. EN enda, sen är jag klar. Har förhoppningsvis mvg i geografi efter det! Jag blir så trött på allt just nu. Det enda jag känner är en stor SAKNAD! :( jag håller på att bli tokig!




» Emma

Okej, säg till när du har lagt till mig då :P

2009-09-10 // 21:05:57
» E

Är det itne tråkigt att ha falska premunanter ?

2009-09-10 // 21:06:42

Hej! Besök gärna min välgörenhetsblogg, Tillsammans för Sverige. Och du får jättegärna skriva om den på din blogg samt länka, då länkar jag tillbaka!

2009-09-10 // 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback