Linnea hissar- och dissar..



Höstkläder - Hur skönt är det inte att dra på sig en tjock stickad tröja? Hur skönt som helst, det måste vi hissa!

Systemkameror - Så himla kul att ha och finns så mycket att pyssla med.




Härmare - Jag dissar verkligen när folk kommer med lika kläder så fort man haft något nytt på sig. Det är okej om man tipsar någon som man aldrig träffar, men när det är någon i min närhet så dissar jag det verkligen.

Trasig dator - Jag får i alla fall panik när jag inte får sitta vid datorn på länge, för jag måste ju faktiskt uppdatera här! ;)





härmare? köper man alla sina kläder på gina tricot så är det väl inte så konstigt att folk kommer med likadana?

2009-09-19 // 00:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback