Linnea hissar- och dissar..

Från och med nu hade jag tänkt börja med hissa och dissa här i bloggen. Vet att väldigt många andra bloggare har det, men jag tycker personligen det är ganska kul att läsa andras. Så jag tänkte att även jag ska göra ett försök, det kan inte bli mer än dåligt :D

Jeansleggings - helt underbara att ha på sig. Priserna är inte heller så höga!

Fransk manikyr - Man blir att känna sig så fräsch och framför allt är det skitsnyggt!







Svininfluensan - Hemskt om man skulle få den, men det kanske inte är så farligt som det låter. Tidningarna gör sådan stor grej av det. Det tycker jag också vi ger en diss!

Läxor - Det tar upp ens privatliv och gör en på dåligt humör. Inte är det särskilt kul heller!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback