Tick tack tick tack..

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Just nu står den i ugnen och det har den gjort ett tag. Pappa och jag gjorde en riktig stor handling idag, vi köpte allt möjligt och jag köpte mig en godispåse! haha. Direkt när vi kom hem började vi med maten. När vi var på ICA bestämde vi att vi skulle göra potatisgratäng med köttfärs i. Det brukar bli himla gott, hoppas det blir det nu också. :) Jag får skriva efter hur det blev att smaka, om jag överlever. haha, det gör jag nog!

Men jag tror det blir gott för ni ska bara veta hur gott det luktar! Hade jag kunnat lägga in en doft här på bloggen så hade jag självklart gjort det. Då tror jag alla skulle vilja smaka ;)

Jag hade tänkt lägga in bild på hur otroligt häftig jag va i mitt förkläde, men tyvärr hittar jag inte kamerasladden!



ser underbart gott ut!

är det lätt att göra?:)

2009-09-12 // 18:21:17

va gott det ser ut! Du som äter så bra och ser så vältränad ut, vad äter du för mellanmål/frukost/kvällsmat, tips?:)

2009-09-12 // 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback