Zzzzzz..

Direkt när jag sett Project runway somnade jag. Eller var vaken kanske 1 timme efter, men sen kunde jag inte hålla mig längre. Sov i två timmar, sen väckte pappa mig. Han tyckte inte att jag skulle sova mer eftersom då skulle jag inte somna ikväll. Snällt av honom! Dock mådde jag inte speciellt bra då, frös och kände mig allmänt sjuk. Jag gjorde därför iordning lite varm oboy, det var dumt gjort eftersom jag inte tål mjölk. Men men, ska inte klaga. Jag får helt enkelt skylla mig själv.

Nu ska jag snart lägga mig för imorgon vill jag inte vara lika trött som vanligt.





Hej !



Om du fick välja en valfri grej från melba.se att få gratis, vad skulle du välja då ?

Berätta det för mig i tävlingsinlägget på min blogg så är du automatiskt med i utlottningen av just det du önskar vinna.



Lycka till!

2009-09-08 // 10:25:26

Designutlottning pågår just nu. Välkommen att delta!

2009-09-08 // 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback