2 augusti - 10

Idag vaknade jag ungefär vid tolv, blev alltså en kvart längre än vanligt! haha.. Men fanns inga ljud jag kunde vakna av eftersom jag nu är ensam hemma, blir väl det i någon timme till kanske. Jag har nyss ätit frukost, blev yoghurt och flingor. Ska borsta tänderna strax och sen borde jag verkligen gå ned och duscha! Har inte tvättat håret på flera dagar eftersom jag vill vänja det vid att inte tvättas så ofta. På sommarlovet är det lättare att göra så, fast man känner sig äcklig med fett hår. Eller är det bara jag?  Nej jag tror dem flesta känner så. Jaja, nog pratat om fett hår.. haha!

När jag duschat ska jag baka, men vad vet jag inte. Måste ha till kalaset, så kan ni ge mig något tips? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback