Fråga & Svar

"hur ofta färgar du ögonbrynen? :) Du har grymt fin färg, va använder du för sort?"

SVAR: Tack så mycket, vad glad jag blir! :) Men sanningen är den att jag aldrig någonsin har färgat mina ögonbryn. Jag målar heller aldrig på lite mer färg. Tycker att det är en bra färg på dem nu, är faktiskt ganska mörka. Så kan tyvärr inte tipsa om någon sort! :)


Fin blogg :D

2010-08-19 // 22:59:02
» dadda

Nu har daddaphotography och Jessika Wiberg en tävling om en gratis fotografering!



Det ni ska göra är att maila en motivering till varför du ska få en gratis fotografering till [email protected], sedan väljer vi ut 3 stycken vinnare. Skicka på! :)



Vi befinner oss i stockholm.

www.daddaphotography.com

2010-08-20 // 23:34:01

Fin blogg du har ;)

följa varandra på bloglovin?

kramar

2010-08-21 // 02:05:43

sv; okej så bra :) har lagt till dig nu.

kramar

2010-08-21 // 20:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback