Fråga & Svar

"gjorde det ont att ta hål i naveln? ångrar du att du gjorde det?  kan du visa bild?"

SVAR: Jag trodde faktiskt att det skulle göra mer ont än vad det gjorde. Det är klart att det kändes, men inte så värst farligt. Det som jag tycker gjorde ondast var när hon skulle dra ur plaströret som piercingen satt i, då fick jag ta ett djupt andetag och då drog hon ur det. Det gjorde nog mest ont! Men jag känner ju fortfarande att det är nytaget, första natten kunde jag knappt sova. För när jag rörde mig gjorde det ont och stramade. Men nu känns det knappt, bara när jag gör rent det, vilket jag gör morgon och kväll!

Nej, jag ångrar inte en sekund att jag tog det. Sitter och tittar på det hela tiden och jag är så himla glad att jag äntligen har det gjort! Något av det bästa jag gjort :)

Jag hade tänkt att inte lägga ut någon bild på det här, men eftersom du bad om det så gör jag det.




» Madde

Har också haft de, gjorde inte ont tycker jag heller. Däremot var de skit svårt för mig att få det och läka :( . Vissa funkar de skit bra på men inte för andra.

2010-08-13 // 15:58:39

åh vilken fin , jag vill oxå perca mej i naveln

gördet ont ?. o äre nån specc ålder på att göra det? fin blogg btw

kolla gärna våran !. <3

2010-08-13 // 15:58:49

Åh, fint! Ska också göra, sa dom hur lång tid det tar och läka och sådära? :)

2010-08-13 // 16:40:28

Hejhej !

skulle du kunna länka oss i ett inlägg ? :)

2010-08-13 // 17:17:56

vad gör du ren piercingen med?

2010-08-14 // 12:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback