Svar på frågestund..

Jag valde att avsluta frågestunden nu, har inte så mycket inspiration till att skriva något, så kan svara på frågorna jag fått! :)

"vad har du för strl på överdelar?"
SVAR: Jag har small och 36

"hur många gånger har du varit utomlands? har du någon ny resa planerad? vilket är ditt drömresmål?"
SVAR: Jag har varit på Kreta, Cypern, Turkiet, Lanzarote, Tenriffa x2, Gran Canaria x2 och Fuerteventura. Alltså har jag varit borta nio gånger, förut var det alltid två veckor som gällde, men sedan åkte vi hela släkten någon gång, då räcker en vecka. Planerad och planerad, nästa sommar blir det antagligen en resa med bror, och sen ett helt gäng till. Vet än inte vilka, eftersom det är ett bra tag kvar.. Men blir det inte av så åker jag helt klart någonstans, och drar med någon annan!

Mitt drömresmål är Thailand, det är som en dröm jag har att få åka dit. Tyvärr är det väldigt lång flygresa, och jag är enormt flygrädd. Eller nu när vi åkte hem från Turkiet var jag inte det minsta rädd. Konstigt, annars kan jag nästan bli svimfärdig, eller inte nästan, jag blir det!

Sedan har jag faktiskt redan börjat fundera på om jag ska resa runt efter att skolan slutat. Vara borta i minst ett halvår! Ska fixa så att det blir av..

"va är du rädd för?"
SVAR: flyga, getingar, mörker..

"berätta 10 saker om dig själv som du inte tror många vet.."
SVAR: 1, Jag har astma. 2, Jag är laktosintolerant. 3, Att vara utomlands är det bästa jag vet, känner mig så fri. 4, Jag blir livrädd så fort jag ser en polisbil. 5, Ett ledband är av i min högra fot. 6, Jag älskar att titta på ishockey. 7, Jag har aldrig rökt, och kommer aldrig någonsin prova. 8, Min högsta önskan sen 5 år tillbaka är hål i naveln. 9, Jag får ofta panik över min frisyr. 10, När jag var liten hade jag tix, gapade hela tiden.

"vilken bh storlek har du?"
SVAR: Spelar det någon roll? :) Den här frågan säger jag pass på.

"har du varit kär någon gång? och vad är ditt längsta förhållande? =)"
SVAR: Kär är ett stort ord, så nej det har jag aldrig varit. Snarare förälskad.. Det längsta är på lite mer än 3 månader, men jag väntar på prinsen ;) Många känner en panik över att inte ha någon. Men kom igen, jag är snart 18 år, jag har hela livet på mig!

"hade du någon idol/idoler när du var liten?"
SVAR: Aqua, Spice Girls och Carola :) haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback