7 december - 10

Dålig uppdatering som vanligt, men grejen är den.. Bloggen lägger jag på sidan nu, har så sjuuuuuukt mycket att göra i skolan. Lärarna har lagt upp kurserna väldigt dåligt, allt kommer nu på slutet . Ska även avsluta sju kurser och då kan ni tänka er, har minst en uppgift i alla dem! Sedan blir det inte bättre av att jag slutar fyra ungefär varje dag, på torsdag har jag dans, och nu kommer det bli så att hela min helg går åt till pluggande. Det känns inte alls kul, men måste bli klar med allting. Min stora fråga är egentligen, när ska jag hinna med att köpa julklappar?

Det kommer nog säkert lösa sig! :) Men jag tänkte att även fast jag har mycket att göra i skolan så kan jag inte bara plugga, då kommer jag gå in i väggen. Ska försöka göra några uppdateringar här emellanåt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback