fråga & svar

jag undrar hur du är som person? Hur är du mot andra, framåt, blyg, pratig? du kan gärna få berätta mer om dig själv också, så mycket som möjligt! :)

SVAR: Jag är en 18 årig dalkulla som nu går sista året på samhällsprogrammet, inriktning ekonomi. Jag gillar skolan på ett sätt, att få träffa människor och umgås med sådana som man på fritiden aldrig skulle kunna tänka sig att umgås med. Just att alla är så olika och ändå kommer man överens, med de flesta iaf..

Jag spelade fotboll men år 2007 skadade jag knät under en fotbollscup, var beredd att börja träna direkt när jag fått klartecken till det, precis innan drog jag på mig en hälseneinflammation och sedan har det flytit på med körtelfeber och jag är ofta väldigt småsjuk. Saknar fotbollen sjukt mycket, men samtidigt är jag en sådan person som ska kunna allt från första början. Nu har jag tappat väldigt mycket sedan jag skadade knät och när jag märker i början att jag ligger efter, då tror jag lätt att jag skulle ge upp..

Sen är fotografering något jag är väldigt intresserad av, något jag gärna ägnar mig åt när jag inte måste plugga (som är alltid)

Och nu, hur jag är mot andra, det här är faktiskt lite roligt.. Jag är en och samma person men jag är samtidigt väldigt olik mig från person till person. När jag känner någon har jag jättelätt för att prata och jag skrattar väldigt ofta. Jag kan säga vad som helst, jag kan göra vad som helst och jag trivs verkligen med den sidan av mig. Eller helt ärligt, den sidan älskar jag. Önskar den kunde vara framme hela tiden, men nu är det tyvärr inte så..

Träffar jag nya människor eller om det är några jag träffar väldigt sällan blir jag automatiskt väldigt tyst och då tycker jag inte om att prata. Blir att känna mig så osäker, är rädd att jag ska göra bort mig, därför tycker jag det bästa är att vara tyst. Vissa ser mig som väldigt blyg, men innerst inne är det alltså inte så, det är en osäkerhet som jag har inom mig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback