24 februari - 10

Ganska skön dag, hade ingen skola. Så jag fick sova ut imorse och det är alltid uppskattat! Mamma och jag tog en promenad när jag hade ätit frukost och jag gick så gott jag kunde. Lårkakan känns verkligen kan man säga. Men det blev bättre när vi hade gått ett tag, eller så var jag så van med smärtan! haha. Vi gick in på Konsum på vägen hem och köpte tidning och även en muffinsbok. Så nu blir det baka av  ;)

När vi hade varit hemma ett tag åkte vi ut och handlade lite. Först Ica, där köpte jag Princess Lillifee strössel! haha. Var fyra olika former på strössel i en förpackning, perfekt! När vi var klara på Ica gick vi över till Konsum och där köpte jag mig en förpackning med sushi.. Sedan åkte vi hem och då åt jag upp firren. Mums vad gott det är med sushi! Helt sjukt..

Hade tänkt att jag nu skulle göra cupcakes, men vårat vatten är tydligen avslaget för det är någon läcka, så måste vänta lite. Jobbigt! :O Men den som väntar på något gott..

Vill ni veta en till rolig sak? Jag har fixat en praktikplats nu, och det känns underbart skönt.. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback