14 januari - 10

Idag åkte jag till skolan som vanligt, och jag mådde inte så bra. Inte alls bra faktiskt! Satt mig så nära en papperskorg som det bara gick, men inget hade. TACK OCH LOV! Hade i alla fall två lektioner med företagsekonomi, och shit vad snabbt det gick. Men vi håller på med en uppgift som man bara ska diskutera i grupp, eller man ska skriva också. Det är jätte svårt och just för tillfället undrar jag VARFÖR jag valde ekonomi? Ja, när jag gått ut skolan kanske det känns bra, det visar sig..

Jag åt ingen mat på skolan, för jag tycker INTE om Gulaschsoppa eller ärtsoppa (blä!!). Så åkte hem, och sen direkt jag kom in i huset ringde mamma och fråga om jag ville med på en biltur. Kände mig sugen på Donken, så vi drog till Ludvika. Var riktigt gott! :) Sen åkte vi hem, och efter det har det inte hänt så mycket.

Eller jag kom nyss hem, mamma och jag har varit ute och gått. Vi var t.ex ner till ishallen och kollade om skridskorna mamma lämnat in var sålda. Men det var dem inte! Gick även in en vända på ica där jag köpte cola och choklad. Nyttiga dagen? haha. Men ibland måste man få äta sådant.


Bild från Teneriffa. Titta vad underbart det ser ut! Jag förstör bilden, men jag var extremt trött! haha. Vill tillbaka NU!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback