19 januari - 10

Nu sitter jag här framför den "stora" datorn. Lyssnar på Måns Zelmerlöws låt, Impossible. Den är så sjukt fin och den kommer nog snart upp som dagens låttips. Som många kanske vet älskar jag Måns, haha. Eller älskar gör jag väl inte, men jag tycker verkligen om hans musik. Många ser han som en idol just för att han har ett snyggt utseende. Jag kan väl hålla med om det, men det är ändå hans musik som gör att jag gillar honom :) Han har en speciell röst och texterna i låtarna är så fina!

Jag sitter alltså och sjunger med lite  samtidigt som jag trycker i mig lite juice. Eller vet inte om jag kan säga att det är juice, kanske mer som lättdryck. Luktar i alla fall godis av den! haha. Ser ut som utspädd nyponsoppa! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback