21 januari - 10

Idag var jag till skolan första gången denna vecka. Kändes tungt när jag skulle gå upp eftersom jag somnade väldigt sent. Men jag tog mig i alla fall upp och det är huvudsaken! Hade företagsekonomi i skolan, gjorde klart vårat praktikfall som vi nästa vecka har redovisning på. Vi kollade även UF-företag och ställde frågor. haha. Vi hade en återsamling i klassrummet 10.15 och efter det fick vi sluta.. Jag traskade själv ned till busstationen och kom i bra tid. Behövde bara vänta 5 minuter på nästa buss!

Nu sitter jag här och kollar runt på lite bloggar, och lyssnar på musik.


Ute


Inne


Du är äcklig när du äter, helt blek och benen sticker ut på dig. Ät för fan jävla äckel,ät!

2010-01-21 // 13:51:37
» L

tycker att det är riktigt lågt av den som sitter och skriver alla dessa kommentarer om att (äta, osv).. Om den nu tycker det kan den stå för det och säga till. Istället för att trycka ner och vara anonym!

2010-01-21 // 15:13:45

jätte fina bilder =) har din dag varit bra? :)

2010-01-21 // 16:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback