26 januari - 10

Nu sitter jag här och fryser.. Har vaknat för en stund sen, för jag började må så dåligt så gick in lite och la mig. Somnade nog innan jag hade hunnit ned till kudden, sen blev jag nyss väckt av mamma.

Idag i skolan hade vi ett "prov" på Shakespeare, ja vad ska man säga om det? inget.. Sedan hade vi idrott, längdskidor. Vi fick först spela något bollspel, vi blev indelade i 4 lag och sedan fick 2 och 2 lag spela mot varandra. Man skulle passa sina lagkompisar och bollen skulle komma igenom en linje, då blev det mål. Men man fick inte bara kasta den. Jag vill säga en sak, det är hur svårt som helst när man har skidor på sig. Det värsta var att man fick tacklas och hur lätt är det att stå emot en kille som trycker till en? haha. Vet inte hur många ggr jag låg i snön :)

Sedan fick vi spela fotboll, med en skida på. Det var kul att spela fotboll på ett nytt sätt! Synd att ingen var sjuk och kunde ta kort på oss, borde sett roligt ut när alla låg i hög för att man snubblade på varandra!

Vi hade företagsekonomi efter idrotten och där gjorde vi klart praktikfallet till seminariumet på torsdag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback