1 juli - 10

Kan ni förstå att det är juli nu? Det kan verkligen inte jag göra, snart är det ju augusti.. Nej nu ska jag inte vara sådan, men det är tyvärr så. Nu har jag precis fixat in lite reklam på bloggen, jag klarade det.. Sedan har jag sminkat mig och nu ska jag ta och äta lite mat. När jag gjort det blir det att ta på sig jobbkläderna och sedan är det hard work work som gäller! Längtar redan tills jag slutar..

När jag har slutat ska jag troligtvis ut med Becca och fota lite. Eller jag ska fota henne :) Hoppas bara att vädret tillåter, vill inte ut om det är regn. Men jag tycker ändå att bästa korten blir om det är halvmulet ute, då får man ett jämt ljus. Är det strålande sol ute kan det bli konstiga bilder.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback