12 juli - 10

Har precis varit ute och klippt häcken? haha! Gick inte att gå i trappan för det var så igenvuxet. Plötsligt kom det tre humlor och jag hatar ju sådana, så jag sprang iväg, sedan fick pappa klippa resten.. Nu ska jag ta och käka något, magen kurrar. Efter det blir det ut i solen, kanske dra till Pjantbo?  Helt underbart väder ute, man blir så glad av solen. Men inte lika glad när man kommer in i mitt basturum..

Nej, nu ska jag inte sitta mer här på ett tag. Vi hörs ikväll! :)


Fixade naglarna i förrgår, första gången på tre veckor.. Äntligen känner jag mig hel igen! haha



Det är ju naglarna som får en att känna sig hel ;)

2010-07-12 // 13:34:02
» TUVA

sv: hahah OJJ! Gud vad skumt, men roligt!. Men du, går du i samhällsprogrammet i Ludvika? Jag ska nämligen börja där till hösten. hahaha!

2010-07-12 // 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback