13 juli - 10

Nu sitter jag här och håller nästan på att somna, känner mig så himla trött. Det är nog tack vare värmen och allergin.. Men jag ska absolut inte klaga! Idag var mamma och jag en snabbis till mormor och morfar, där var även små kusinerna. Vi var där i kanske 1 timme och sedan drog vi hem för att direkt åka till Ludvika. Först lämnade vi in min mobil  på Elgiganten, så nu ses vi inte förrän om ungefär två veckor.. När vi lämnat telefonen åkte vi och handlade lite mat, det gick bra ända tills vi kom till bilen. Papperskassen jag bar gick då sönder i bottnen, och vi hade två burkar med bågarråer i den kassen. Jag hann kasta in kassen i bilen innan allt åkte ur på backen, tyvärr hann en burk med bigarråer åka ur. Så locket åkte av och de rullade iväg överallt. Var bara att plocka upp, och just då spöregnade det.. Ibland har man otur! haha

Jag hade tänkt mig att jag nog ska lägga mig på soffan lite nu, och ta en liten tupplur.




» denja

gotttt!! :D

2010-07-14 // 00:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback