15 juli - 10

Nu har jag fått i mig en hel del mat, känns mycket bättre nu! Jag har ätit massa skinka, marränger, kyckling och ris, macka och några äpplen. Då kan man väl säga att jag är frisk igen, tycker i alla fall jag!

Pappa, mamma och jag har precis varit ute och åkt på en liten biltur. Var grymt skönt att komma ut lite, så man inte bara ligger på soffan hela tiden.

Undrar om jag kanske ska ta och slå någon film nu, skulle vara härligt.. Men vi får se om jag orkar, så jobbigt på något sätt. Kanske lika bra att gå och lägga sig? Fast ändå inte, jag har sommarlov, bäst att passa på att vara vaken lite längre. Fast jag är ju faktiskt sjuk, så jag vet varken ut eller in ;) haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback