18 juli - 10

Idag la jag mig ute i solen, jäklar vad det tog!  Trodde faktiskt inte det, i alla fall inte så mycket. Men det är bra, min bruna mage är tillbaka! :)   När jag legat ute i några timmar fixade jag köttet som vi skulle grilla, sedan gjorde jag iordning en sallad. För första gången någonsin skar jag mig inte i fingrarna! (haha) Det blev fläskfilé, kroketter, kantarellsås, tzatsiki och sallad. Mums säger jag bara! Till det drack man självklart cola.. Till efterätt tog jag lite Karamellglass, mums på det också..

När maten sjunkit lite tog mamma och jag en cykeltur. Vi cyklade förbi nere vid Heros där det nu är fullt med husvagnar/tält pga. agilitytävlingar.





Hihi, jag diggar din blogg :)

2010-07-18 // 22:56:20

Om du nu åt det..

2010-07-19 // 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback