20 juli - 10

Har precis plockat ur diskmaskinen, det gick faktiskt bra! Jag gjorde inte illa mig i alla fall.. Nu ska jag fixa iordning mig lite, sminka mig och göra något med det förbaskade håret. Jag blir så jäkla trött på när det vissa dagar är helt omöjligt att göra något åt det, det ligger slickat, är elektriskt, det är för mjukt. Usch, frillan har fått mig på dåligt humör många gånger! Men nu ska jag sluta klaga och göra nytta istället, kanske städa också? Hann ju bara med min byrå igår, det tog bra lång tid. Kanske ska våga mig på lådan under sängen? Inget jag ser fram emot.. (haha)


Såhär ser jag ut nu..


» Madde

Bad hairdays är inte kul :(

2010-07-20 // 16:49:48

Sv:

Bra det ju =) Sött linne. Kram/Nicole

2010-07-20 // 18:17:53

En undersökning jag läste kom fram till att kvinnor tänker mer på sitt hår än på sex och det kan nog stämma :)

2010-07-20 // 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback