23 juli - 10

Imorse vaknade jag av dammsugaren, mysigt va? Man kan väl inte bli väckt på ett bättre sätt ;)  Tog mig i alla fall upp, huvudsaken! Pappa och jag satt direkt på medarna på min säng, det blev mycket snyggare än med benen som jag hade tidigare.. När vi var klara tog jag och åt frukost, youghurt och flingor som vanligt. Jag har aldrig varit en frukostmänniska, är fett avundsjuk på folk som kan äta mycket till frukost. Frukost är ju faktiskt mysigt att äta, eller vad tycker ni? Man kan sitta och läsa tidningen, ha ett ljus tänt..

När jag ätit tog jag mig en dusch och sedan åkte mamma och jag till Nisses och kikade lite. Vi hittade ingenting, så vi åkte hem igen.. När vi kom hem åkte pappa och jag direkt iväg till Borlänge, igen.. Fast igår var jag där med mamma, det är skillnad! Pappa behövde köpa golfbollar idag, och då följde jag med så jag skulle få köra lite. Men pappa fick köra upp till Borlänge. Han hittade golfbollar, och jag hittade lite smycken (som vanligt). Kommer snart ut bilder på det jag köpte. Var även in en sväng och kikade på Rusta, där köpte jag godis, fudge och tefat.

Jag fick köra hem från Borlänge, eller vi åkte en liten bit först. Än känner jag mig inte riktigt redo att köra där det är så mycket bilar och olika filar. Men snart så, väldigt snart. Det känns bättre och bättre med körandet. Idag tyckte jag faktiskt det var riktigt kul. Har haft lite problem med att komma iväg snabbt tidigare, när man ska hålla på med kopplingen och gasen. Men idag gick det riktigt bra, och jag var inte rädd heller! haha. Det är nästan rekord!

Nyss åt jag köttfärssås och makaroner och till det ett glas kall cola. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback