24 juli - 10

Det blev aldrig så att jag satt mig och tittade på film, blev kvar här istället. Har nyss klätt på mig, blev tjocka leggings idag. Jag tycker det är riktigt kallt! Sitter och leker lite i Photoshop just nu, jag älskar det! Photoshop är nog halvt mitt liv.. Men har lärt mig en hel del nu faktiskt, vilket är riktigt bra! Övning ger färdighet ;)

Nu ska jag fixa till mig lite, med smink. Om jag orkar vill säga.. Men det är skönt att vara fixad ibland, det händer inte alltför ofta på sommarlovet.

Måste bara berätta en rolig sak, min bror var ute igår så jag sprang nyss ner till hans rum. Jag frågade: "Lever du?" Han: Jaaa... Jag: Vad bra, hejdå!   Jag tycker i alla fall det var lite kul ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback